maandag 5 maart 2012

Veel in één weekend

Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen.... Het liefst alles in één weekend. Wonderwel lukt het ook nog! Ik houd me bezig met de jaarlijkse toneeluitvoering ,deze keer alleen bestuurlijke zaken. Generale voor de basisschool, prijzen voor de verloting en kaartverkoop. 
Het is vakantie dus ik taxi onze jongste zoon naar zijn logeeradres en doe nog even de boodschappen voor zijn verjaardag.
Verder houden we ons bezig met de voorbereidingen op de show in Pesse. De cowfitter komt binnenkort, dus wast mijn man de 'keuringskoeien' alvast. 
Gelukkig is het eindelijk voorjaar en kunnen we mest uitrijden. Op 1 februari zat de vorst nog in de grond, uitrijden mag dan niet. We hebben noodgedwongen al mest elders opgeslagen, want we zitten helemaal vol. De putten worden gemixt in afwachting van de loonwerker. 




Tussen de bedrijven door ga ik even op ons tuinbankje zitten. Zo onder het keukenraam, uit de wind en in het voorjaarszonnetje is het verrassend lekker. Als ik later door de tuin loop, zie ik prachtig verdorde bloemen.




 Verderop staan de krokussen al in bloei. Het voorjaar zit in de lucht!!



In onze tuin is ook nog zoveel te doen. Gelukkig is David alvast begonnen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten