vrijdag 27 mei 2011

Injecteren

We hebben balen laten maken en het overige gras is ingekuild. Van het hele proces heb ik foto's genomen. Nu was de loonwerker tussendoor al eens bij ons om te injecteren en hij vroeg zich terecht af wanneer zijn werkzaamheden ook eens werden vastgelegd. Misschien bleef ik vanwege een gevoelige neus liever uit de buurt van het injecteren???
Nou vooruit, neus dicht een paar plaatjes bij het leeghalen van de put en dan ...



bediening vanuit de cabine


ga ik mee op de trekker om foto's te nemen in het veld. 
Het valt wel op, als we door het dorp rijden richting het land. Je moet goed kunnen sturen als je met zo'n grote injecteur door de straatjes van ons dorp rijdt. Een auto van een koerierdienst schiet ongeduldig over de keien. Jammer, met een beetje meer geduld maak je het jezelf een stuk gemakkelijker. 
Ik snap niet dat mijn zoon het zo lang vol kan houden op deze plek. Mijn zitplaats is lang niet zo confortabel als die van de chauffeur. Voor het mooiste plaatje, moet je wat over hebben toch? Na één ronde heb ik genoeg materiaal en genoeg gehobbeld. Nu maar hopen dat onze loonwerker tevreden is. 

Het staat er helemaal op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten