maandag 22 november 2010

Snufferd

Een tijd geleden werden HHH leden en Young Breeders gevraagd mee te doen aan een fotowedstrijd. HHH sponsor Pfizer Animal Health zocht foto's van gezonde koeien voor de kalender van 2011.
Nu heb ik aardig wat foto's van onze koeien, dus zochten we er samen een paar uit en stuurden deze op. Ook foto's van professionele fotografen mochten ingestuurd worden. Tja, en wat stelt mijn kiekje nog voor vergeleken bij het werk van bijvoorbeeld Els Korsten.... De verrassing was danook groot, toen Pfizer ons mailde dat één van mijn foto's op de kalender geplaatst zou worden!
Vorige week werd de kalender aan ons aangeboden en daarbij ontvingen we ook nog een prachtige klok met koeienkop. De klok en de kalender hangen  op ons kantoor en 'de snufferd' van Tellingen Rafaela is groot in beeld. Elke maand een mooie koe met daarbij een toelichting geschreven door Alice Booij. Het is een prachtige kalender geworden waar je naar blijft kijken. Van koeien krijg ik nooit genoeg!


Tellingen Rafaela (Duplex x Stormatic)
 

1 opmerking:

  1. Hoi Ina,
    Je hebt gelijk, de kalender is top en nog van harte gefeliciteerd met je winnende foto. Zonder dollen vind ik hem toch wel de mooiste van allemaal!

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen